HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Látogatók

Kedvenc kenneleim

Bír téged a macskád?

Is your cat plotting to kill you?

www.idokep.hu

Felhőkép

2010.03.13. 11:53 Áfonyagazdi

Szépike levele

Szia Csilla és Zala!
Szépség vagyok,jelentkezem nehogy elfelejtsetek.Kösszönöm jól
vagyok,sokat játszom,pihizek,a papagályok nem érdekelnek,kicsire nem
adunk,bundácskám redszeresen ápolva.Megajándékoztak egy új
fésüvel,néhány pinpong labdával amiket szivesen guritok és sikeresen
el is tüntetek a lakásban.A fölajánlott fris csirke májra és Royal
canin Instinctive12 re rá sem néztem,tejecskét kaphatok-e?a szokásos
ropit elfogyasztom,sőt kérem is ha üres a tányérkám.Röviden:jól vagyok
de azért szoktam veletek szépeket álmodni,Barnikával és Szaffival
is.Kösszönöm az eddigi lelkiismeretes gondoskodást,ne szomorkodjatok
miattam.

Szeretettel üdvözöl Beneteket

SZÉPSÉG
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://egyikmasik.blog.hu/api/trackback/id/tr951836326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása